Το 10Days.gr στοχεύοντας πάντα στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας, προσφέρει τη δυνατότητα της επιστροφής ή της αλλαγής των προϊόντων της παραγγελίας σας.

Όροι Επιστροφών

Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές υπό τους παρακάτω όρους:

  1. Το 10Days.gr αναλαμβάνει την ευθύνη για φθορές που έχουν προκληθεί μέχρι την παράδοση του δέματος στο χώρο της μεταφορικής εταιρείας. Το κάθε προϊόν παραδίδεται στη μεταφορική με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ασφαλή μεταφορά του. Για φθορές που τυχόν προκληθούν από την μεταφορική και έπειτα το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη. Εάν υπάρξει τέτοιο θέμα επικοινωνήστε μαζί μας για σας υποδείξουμε τα στοιχειά επικοινωνίας της μεταφορικής.
  2. Σε περίπτωση που σας παραδοθεί κάποιο ελαττωματικό προϊόν, ενημερώστε μας το συντομότερο. Για να διαπιστωθεί η κακή και ελαττωματική ποιότητα και να γίνει η αντικατάσταση των προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να μας αποστείλει φωτογραφίες. Αν καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή αναλαμβάνουμε να το αντικαταστήσουμε με δικά μας έξοδα, εφόσον το παραλάβουμε στο φυσικό μας κατάστημα.
  3. Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός ΔΥΟ (2) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  4. Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενα της όπως ήταν πριν την πώληση του, καθώς και όποιο δώρο πιθανώς περιελάμβανε αυτή. Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί το επιπλέον δώρο, τότε η αξία του αφαιρείται από το επιστρεφόμενο ποσό.
  5. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, ή τιμολόγιο). Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό.
  6. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας.
  7. Έξοδα μεταφοράς, συναρμολόγησης και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται.
  8. Προϊόντα όπως στρώματα και μαξιλάρια ύπνου δεν επιστρέφονται εφόσον έχουν χρησιμοποιηθεί (για λόγους υγιεινής)
  9. Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε στο dasteridis@gmail.com ή στο τηλέφωνο (+30) 2541093813 & 2541093773 Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 15:00 & 18:00 – 21:00 Σάββατο 09:00 – 15:00

Διαδικασία Επιστροφών

  1. Στο φυσικό μας κατάστημα
    • Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να μεταβείτε στο κατάστημα μας όπου ο υπεύθυνος θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και στην συνέχεια θα σας καθοδηγήσει για τα περαιτέρω.
  2. Αποστολή προϊόντος
    • Στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η προσέλευσή σας στο φυσικό μας κατάστημα, μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν τηρώντας τις απαραίτητες προϋποθέσεις

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:

  1. Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη (μη προσεκτικής απομάκρυνσης της συσκευασίας του, λανθασμένου μονταρίσματος, μη ενδεδειγμένης χρήσης κ.τ.λ.)
  2. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
  3. Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής
  4. Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
  5. Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα
  6. Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από αντίγραφο τιμολογίου ή από την απόδειξη λιανικής αγοράς
  7. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.

Κόστος επιστροφών

  • Το Κόστος επιστροφής προϊόντος το επιβαρύνεται εξολοκλήρου ο αγοραστής.
  • Το 10Days.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπό του.
  • Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το 10Days.gr , κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο Πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
  • Σε περίπτωση που το προϊόν παραβαίνει τους όρους επιστροφών και κριθεί ακατάλληλο προς επιστροφή, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον πελάτη. Τα μεταφορικά θα επιβαρύνουν τον ίδιο.